Re: Jak odpalic strone na serwerze

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 00:43:22 MET DST

At 21:30 04-11-98 +0200, you wrote:
> [...]

 raczej index.html i to z malej litery.

>wyskakuje mi
>
>Raczej cudow niema - musiales cos pomylic w nazwie pliku. Moze gdzes
>jest duza litera, bo cala nazwa ma byc napisana malymi literami.
>Jezeli pracujesz na Win95 zmien rozszerzenie na html.

  Oraz zmien pierwsza litere nazwy pliku na mala litere.

>Czym robiles strony - moze FrontPage ? Jezeli tak, to mogl wpisac
>w preferencjach odnosnika sciezki dostepu - sprawdz kod.

  Jak przyslesz mailem te strone to mozemy ci powiedziec co jest zle.
  A tak, to jest tylko gdybanie.

  A propos, TNTG (pozdrowienia dla Grzegorza Sz.)

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~