Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 19:02:57 MET DST

> A chaintech 5TDM2 ma? Moze ktos wie?

Nie wiem. SProboje napisac do supportu , niech sie wypowiedza

> Poza tym, wcale mi sie nie chce przeflashowac: Awdflash pyta, czy
> zrobic kopie starego biosu, mowie, ze tak, po czym koles sie
> bezczelnie wiesza. W BIOSie mam Flash protection wylaczone --> ???

Wywala sie w momencie sciagania starego biosu , przed czy po ?Czy
dyskietka nie jest (przypadkiem) zabezpiecona przed zapisem ? Sproboj
sciagnac nojnowszy flasher z chaintecha. RObilem upgrade kilka razy ,
raz z powodu logo, ale nigdy nie mialem problemow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?