Grupy newsowe dla listowiczow

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_nospam.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 23:24:31 MET DST

Witam!

Czy ktos z was kiedys szukal interesujacej listy dyskusyjnej ?
Czy ktos z was szukal listy dyskusyjej powiazanej z interesujaca grupa
newsowa ?

Jezeli tak, to ten list powinien Ciebie zainteresowac.

Postawilem bramke news->mail i mail->news na wszystkie polskie grupy
newsowe. Jezeli chcesz sie zapisac na liste dyskusyjna powiazana z
odpowiednia grupa newsowa, to wyslij list na adres:

majordomo_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl

o tresci:

subscribe pl-ciekawa-grupa-newsowa

Jak widac - w nazwie grupy dyskusyjnej nalezy zamienic '.' na '-'
pl.comp.pecet --> pl-comp-pecet

Na razie bramka znajduje sie w fazie testow, wiec moga ( choc nie musza
) wystapic przerwy w jej dzialaniu - Jezeli sie okaze, ze nie bedzie
zbytnio obciazac systemu ( o co sie staram konfigurujac odpowiednio
oprogramowanie ), to pozostanie na stale.

Wszelkie uwagi prosze kierowac do mnie.

Pozdrawiam i zapraszam na forum polskich list ( grup ) dyskusyjnych :)

--
Rafal Lukawski  mailto:rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Voice:          (+48) 602 266 876