Re: Coś o komendach DOS

Autor: Nick (nick23_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 23:00:00 MET DST

Dnia Thu, 9 Apr 1998 22:00:18 +0200, "Andre"
<andre_at_kr.onet.pl> napisal(-a):

> Jak można zrobić coś takiego, aby po wpisaniu jakiegoś polecenia (np.
>Delete) a następnie po zadanym pytaniu potwierdzającym, automatycznie
>wpisywało się "Y" (lub "T" - zależnie od wersji językowej). Zapomniałem jak
>to można rozwiązać i teraz proszę Was o przypomnienie mi tego.
Tworzysz plik tekstowy,taki ktory zapamietuje znak konca
lini,wiersza ,do niego wpisujesz to co potrzebujesz aby sie
"wpisywalo" i przy uruchamianiu np delete.exe dodajesz
<nazwapliku_txt_ktory_wlasnie_przed_chwila_zapisales,czyli
np:
delete.exe <nazwa.txt.
Voila

--