Re: Monitor 17 cali za 1200 zl(netto)

Autor: Artur R. Stuczynski (agat_at_blue.profex.com.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 20:06:36 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Gdzie za tyle można kupić ???

Na Grzybie. Te same monitory możesz sobie obejrzeć w FF Comp. w budynku
Wydz. Elektroniki Polibudy.

Ostatnio reklamowałem Belineę 14", którą szefunio kupił do firmy. Przy
ustawieniu 800x600x256 wywalała śliczne prążki na bokach kineskopu. Pan
Serwisant uruchomił test Nokii, który niczego nie wykazał. Ichni Windows
miał jakąś kolorową tapetę i prążków też nie było widać. Pewność siebie
minęła Panu Serwisantowi, gdy kazałem ustawić wg moich wskazówek. Potem
przynosił z magazynu kolejno 4 monitory i każdy miał tę samą wadę.
Korekta faktury i do widzenia :)

Nigdy nie kupię Belinei. Dostajesz to, za co płacisz, czyli niewiele.

--
Artur R. Stuczyński
mailto:agat_at_blue.profex.com.pl