Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 13:50:35 MET DST

> mam tsenga6000(jaton) po instalacji AnyView3.0 dzieją się następujące rzeczy
> :
> outlook express się wiesza
> word przy pracy z wirtualnym ekranem zawiesza komputer i to tak dokładnie
> że pomaga tylko zimny reset.
> kupiłem tego jatona tylko ze wzgłedu na wirtualny ekran i tylko dla pracy z
> Wordem ,
> a tutaj taka sieczka ....
> myślałem że to wina sterowników , więc pościągałem najnowsze wersje ze
> stron domowych tsenga i jatona - nic nie pomaga.
> [...]

Tak, ja miałem ... Jatona już sprzedałem, potem miałem jeszcze jedną
kartę z AnyView, te same problemy, też sprzedałem. Aktualnie mam ATI na
Mach 64 VT, też ma virtual desktop, a do tego korekcję kolorów itp. a
nie gryzie się z żadnymi programami ... a i kupiłem ją używaną za 60 pln
(2MB EDO). Co prawda jest dużo wolniejsza od Tsenga, ale przynajmniej
nie sprawia problemów. A ja nie pracuję w CADzie ...

Cooger