Re: Poszukuje steronika do monitora Philips Brillance 105...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 22:47:31 MET DST

"Piotr Misiewicz" <#squonk_at_psk2.am.lodz.pl> writes:

> 107A ma OSD takze mozna to robic bez Customax'a

Zalezy ktora wersja. Ja mam taka, ktora akurat nie ma OSD. Robili takie
jakis czas temu, zanim doszli do wniosku, ze im sie to nie oplaca.

> Ale:

To takie linie, analogowe, od Red, Green i Blue :-) Z karty graficznej
wychodza.

Jedna z nich robi za gate, druga za clock, a trzecia za dane.
Nie pamietam kolejnosci.

--
Krzysztof Halasa