Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 22:04:28 MET DST

Przmek Dargiel <przemek_at_writeme.com> writes:

> ^^^^Poprawka: obsługa VGA działa ale tylko
> na
> kartach ISA (podobno...). Nie działajš natomiast karty PCI.Więcej informacji
> na ten
> temat można znaleźć na stronie http://www.ping.be/bios/

Mysle, ze to zalezy od boot-bloku - ostatnio mialem tak, ze mi sie po resecie
napisalo na ekranie:
BOOT BLOCK cos tam... ROM BIOS checksum failed, insert floppy and
press any key.

(to tak z pamieci).
Po any key znowu probowal odczytac flopa, ten sam komunikat
i tak w kolko.

Na plycie Asus P55T2P4, z karta PCI VGA (STB Velocity 3D).

--
Krzysztof Halasa