Re: Jak odpalic strone na serwerze

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_silston.com.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 21:28:31 MET DST

>Przeslalem pliki na serwer i niestety zamiast mojej strony pokazuje
mi sie
>katalog. Strone mam na onet.pl, zalecaja plik startowy nazwac
index.htm lub
>index.html.
>Tak tez zrobilem i nic. Jesli uruchomie index.htm recznie to
wyskakuje mi

Raczej cudow niema - musiales cos pomylic w nazwie pliku. Moze gdzes
jest duza litera, bo cala nazwa ma byc napisana malymi literami.
Jezeli
pracujesz na Win95 zmien rozszerzenie na html.

>strona jednak bez oprawy graficznej, dodam ze wszystkie pliki
przegralem
>na sewer.
Czym robiles strony - moze FrontPage ? Jezeli tak, to mogl wpisac w
preferencjach odnosnika sciezki dostepu - sprawdz kod.

> Co zrobic aby wszystko dzialalo ok?
Pozdrawiam

Bogdan Haehne
E-mail: haehne_at_silston.com.pl