Odp: Jak odpalic strone na serwerze

Autor: Andrzej P. (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 20:44:40 MET DST

> Przeslalem pliki na serwer i niestety zamiast mojej strony pokazuje mi sie
> katalog. Strone mam na onet.pl, zalecaja plik startowy nazwac index.htm lub
> index.html.
> Tak tez zrobilem i nic. Jesli uruchomie index.htm recznie to wyskakuje mi
> strona jednak bez oprawy graficznej, dodam ze wszystkie pliki przegralem na
> sewer.
> Co zrobic aby wszystko dzialalo ok?
>
> Dzieki za podpowiedz
> Michal Zadworny
> mikent_at_friko.onet.pl

Po pierwsze prawidlowa nazwa to index.html a po drugie to pozniej musisz wejsc telnetem i upublicznic swoja strone.
Wlaczasz telnet laczysz sie z onet.pl pozniej login, haslo nastepnie ENTER
pozniej wchodzisz do katalogu gdzie przegrales pliki piszac cd nazwa katalogu
a nastepnie piszesz chmod 644 *.* i strony sa upublicznione

Andrzej