Jak odpalic strone na serwerze

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 18:58:28 MET DST

Przeslalem pliki na serwer i niestety zamiast mojej strony pokazuje mi sie
katalog. Strone mam na onet.pl, zalecaja plik startowy nazwac index.htm lub
index.html.
Tak tez zrobilem i nic. Jesli uruchomie index.htm recznie to wyskakuje mi
strona jednak bez oprawy graficznej, dodam ze wszystkie pliki przegralem na
sewer.
     Co zrobic aby wszystko dzialalo ok?

Dzieki za podpowiedz
Michal Zadworny