Re: Jaka drukarka laserowa...

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 15:10:11 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
<6glbpp$6ds$6_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Jedyną wadą HP 4L (mojego modelu) jest malutka dziurka w takim zielonym
>wałeczku w pojemniku tonera, i mam teraz malusieńką kropeczki na każdej
>stronie, czekam więc z utęsknieniem aż ten toner się skończy ;-)).

Zaciekawił mnie fragment powyżej. Mam HP5P. Jest tam będen światłoczuły
(zielony) o średnicy ok. 63 mm. Na wydrukach właśnie w takich odległościach
pojawiają się małe czarne kropeczki (w odl. ok. 15 mm od prawej krawędzi).
Do tego momentu niby wszystko normalnie - uszkodzony i już.
Ale przy poprzednim wkładzie (bęben + toner) również to się pojawiło pod
koniec zużycia tonera. Teraz też pod koniec. Oglądałem przez lupkę
zegarmistrzowską cały obwód bębna i nic nie znalazłem.
Może to jakiś "fabryczny" wskaźnik końca tonera?
Pozdrawiam świątecznie
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_cyf-kr.edu.pl ==