Re: Problemy z FlyVideo II

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 18:00:17 MET DST

On Thu, 09 Apr 1998 15:09:34 GMT, zbooy_at_virgo.ii.uj.edu.pl (Szymon
"Zbooy" Madej) wrote:

>Hi all,
>
>Kupilem sobie karte TV Lifeview FlyVideo II. W zasadzie dziala, ale
>ustawia mi co najwyzej polowe dostepnych programow (liczac lacznie
>pozycje Air/Cable). Mam np. TVP1, a nie mam Dwojki i Polsatu. Fuj.
>Aha, sygnal biore z kablowki (PTK Krakow).
>Czy ktos tez ma takie problemy? A moze wie co z tym zrobic??

Tez mi sie wydaje, ze nie najlepszy zakup zrobilismy :-(.
radzilbym Ci czesciej skanowac zakresy, moze zlapie.
Mnie po kazdyn przeskanowaniu zmienia zasob pamieci.
A jak nie zlapie do pamieci, to chyba pozostaje reczne lapanie
tego kanalu, ktory Cie interesuje.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA