Problem z kompem

Autor: Andrzej P. (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 22:30:51 MET DST

Witam !!!

Mam pytanie do fachowcow od sprzetu.
Otoz w pracy mam kompa Pentium 166 MMX z 16 MB RAMu i Windows 95 na
pokladzie i od pewnego czasu bardzo czesto zdarza sie taka sytuacja ze
ni stad ni zowad kiedy jestem w Windowsie komputer samoistnie sie resetuje.
Co moze byc przyczyna tego zjawiska???
Sprawdzalem dyski twarde Norton Disk Doctorem i Scandiskiem i nie wykryly zadnych
bledow. Przejrzalem menedzera urzadzen i takze nie wykryl zadnych konfliktow.
Przejrzalem Benchmarka i tu zdziwienie pokazali ze moj komp w stosunku do Pentium
90 jest ponad 2 razy szybszy Pentium 90 22 z czyms moj 44 z groszami.
Czy to oznacza ze proc jest podkrecony????

Prosze szanownych listowiczow o konkretne odpowiedzi.
Z gory dziekuje i zycze wesolych swiat.

Andrzej Przygodzki
andrzejp_at_complex.com.pl