Re: Eudora 4 - ogonki

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 22:05:25 MET DST

At 23:59 04-09-98 +0200, you wrote:

>Czy ja dobrze rozumiem, że za każdym razem, żeby napisać list po
>polsku będę musiał przełączać klawiaturę?! 8-0

  Właśnie, trzy stuknięcia w klawisz Alt-TAB i raz klik myszą.
  Wielka szkoda, że Górbiel nie żyje. On to by zrobił swojego
  Polkeyba tak, że Polkeyb by wyczuwał w jakim programie jest
  aktualnie używany i by się sam przełączał na różne standardy.

>W Agencie nie ma takich dziwnych ograniczeń, w Netscapie też, a ponoć
>najlepszy e-mail klient nie można skonfigurować jak należy, żeby sam
>tłumaczył w te i z powrotem?

  Być może wersję 4 można tak skonfigurować
  Jeszcze jej nie mam bo używam w3.11 a zdaję mi się, że
  dla tej platformy nie zrobią Eudory 4, więc nie mam rozeznania
  jak to skonfigurować.

  Co do Agenta, to wtedy gdy go używałem (wersje 0.99) to też nie było
  można wstawiać polskich literek iso-8859-2 bez skonfigurowanej
  klawiatury i odpowiednich czcionek.

  W Netscape ... no cóż jak się robi program na 10MB
  to można wstawić nawet automatyczny translator stron
  z angielskiego na polski.

  A jakie wnioski ? Gdybyśmy więcej kupowali Eudorę
  toby nam zrobili wersje po polsku i z takimi bajerami
  jakie by nam były potrzebne. Ale ponieważ wszyscy
  wolą za darmo noto jesteśmy skazani na monokulturę M$

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~