Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 21:31:27 MET DST

-----Original Message-----
From: Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 10 kwietnia 1998 20:15
Subject: Re: Ratunku!!! Zly BIOS

>I rozumiem, ze to wszystko nie bedzie nikogo nic kosztowac?

Jak sie trafi na przychylny serwis to _mnie_ nie powinno
to nic kosztowac, a dalej to juz nie jest moj problem :->
I zeby uprzedzic Wasze dalsze pytania, wiem co to jest
uczciwosc, ale to jest sytuacja extremalna ;)
Poza tym, jezeli goscie z serwisu wymieniaja mi te plyte
to chyba wiedza na co sie godza.

CU L8r :)
    Jacek Dabrowski
surgeon_at_box43.gnet.pl