Re: CD Audio nie odtwarza

Autor: Jacek Schneider (jasch_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 21:21:23 MET DST

On Tue, 07 Apr 1998 11:42:21 +0200, Wojciech Siczek
<Wojciech_Siczek_at_amg.net.pl> wrote:

>Mam problem:
>Po zainstalowniu Windows 95 OSR2 moj CD Pioneer nie chce odtwarzac CD
>Audio. Po wlozeniu plyty muzycznej odpala cd playera i tam wyrzuca
>komunikat: "Brak plyty lub plyta CD-ROM. Wlozy plyte audio" czy cos
>takiego. Dane z cd romow odtwarza bez problemow. W inych progrmach do
>odtwarzania muzyki takze nic.

Mam podobna sytuacje - ale w OSR1 i przy nieco innym cd - winnym
okazal sie driver do 32-bitowego dostepu do dysku (dolaczany jako
dyskietka do plyty glownej) moge albo nie instalowac go, albo uzywac z
nim dos-owych driverow do cd - wtedy dziala.

Co zabawne - kiedys udalo mi sie to wszystko zainstalowac
porzadnie ale byla to chyba pelnia ksiezyca ...

nie chce mi sie czekac na nastepna z reinstalacja M$$ W95

Jacek Schneider jasch_at_free.polbox.pl