Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 21:22:14 MET DST

-----Original Message-----
From: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 10 kwietnia 1998 15:35
Subject: Re: Ratunku!!! Zly BIOS

>Co wy robicie z tymi plytami ? Flaszowalem biosy wieeele razy -
>ostatnio moja PX5 chyba z 8 pod rzad /wymienialem logo EPA :) /

Witaj w klubie !!! Ja flaszowalem bios "tylko" 5 razy pod rzad
za to z tego samego powodu :)
BTW: Czy loga sciagales ze strony Kaotica? IMHO wszystkie
beznadziejne :( A jak juz zrobilem sobie swoje wlasne, super
itd... to sie okazalo ze ogranicza mnie pojemnosc EEPROM :(((((
I... zostalem przy suckowatym, starym logo EPA.

>Ale oczywiscie jestem ostrozny - po sciagnieciu pliku oczywiscie
>rozpakowuje z exe'ka - nie ma crc error - ok. Powstaly plik xxxxxx.bin
>traktuje LHA T xxxxxx.bin - brak bledow crc - ok, restart komputera,
>awdflash i po sprawie.

Ja sie nie bawilem w takie rzeczy, za duzo czasu pochlanialy ;)

>Rozumiem, ze to sie moze kiedys mi przytafic, ale chyba tylko w
>wypadku zaniku zasilania - UPS'a jeszcze sie nie dorobilem :(

Ja tez nie :((((

>BTW PX5 chyba tez ma ten boot block - dyskietke na wszelki wypadek mam

Jak juz pisalem, ja jestem odwazny :) i nie bawie sie w takie rzeczy.

CU L8r :)
    Jacek Dabrowski
surgeon_at_box43.gnet.pl