Re: To już przesada

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 09:51:53 MET DST

>Nie wiem skąd autor wziął mój adres, ale jest to już któraś przesyłka.
>Wcześniej uprzejmie odpowiedziałem że nie życzę sobie podobnych maili.
>Jest to po prostu ewidentne łamanie netykiety, już nie mówiąc o kulturze
>osobistej.

Z tego powodu, ze TY sobie tak nie zyczysz, musisz samemu lamac netykiete i
slac taki mail na liste ????

Gosicu moze miec twoj adres z usenetu, mogl posluzyc sie przegladarka itd.
PS. Przed spamem nie uciekniesz, a co Ty sobie zyczysz to naprawde nie
interesuje kilkuset osob czytajacych te liste.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051