Re: Proc Intel

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 19:28:59 MET DST

Thu, 09 Apr 1998 12:59:57 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) piszesz:
>Mozemy - bazujac na praktyce - wykonac liste 'podkrecalnych' prockow.
>A moze ktos zna numery serii 'dwusetek' bez blokady? Bo 233 chyba juz
>raczej wszystkie mialy, zreszta ich tam zbyt wiele serii to Intel nie
>wypuscil... pozdrowienia,

Gdzies widzialem taka informacje: Intel zaczal wprowadzac blokade
mnoznika miedzy 27 a 40 tygodniem 1997. Procesory sprzed 27 tygodnia
nadaja sie do eksperymentow a te po 40 tygodniu juz maja ograniczenia.
Pomiedzy tymi datami mozna roznie trafic.

Sama data jest zapisana w ktoryms z numerkow pod spodem, cos w rodzaju
L737xxx, gdzie pierwsza cyfra to rok a druga i trzecia to tydzien
produkcji (mniej wiecej co takiego widzialem na moim 166, ktory nie ma
blokady)

Co do P233 to trudno mi sie zdecydowac, sa z blokada czy nie ... :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)