Re: Jaka drukarka laserowa...

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 16:41:10 MET DST

Jerzy Slominski napisa³(a) w wiadomo¶ci: <352DCE68.55EF_at_cc.uni.torun.pl>...
Bart³omiej Kosik (B.K.) wrote:
[....]
> Mo¿e rozwa¿ te¿ Kyocerê.... Sam bym chêtnie poczyta³ co¶ na jej temat, jak
> kto¶ jej u¿ywa niech co¶ opowie, bo ja siê ni± bawi³em tylko godzinkê.

    Ja jej nie uzywam, ale zaprzyjazniona firma komputerowa jest nia
    zachwycona. Taniej im wychodzi drukowanie niz kserowanie!
    Radze zaczekac na model FS800 (teraz jest FS600). Bedzie szybsza, z
    wbudowanym od razu Postscriptem i innymi bajerami. Generalnie moze
    wreszcie przyzwoita drukarka dla malego biura bez zaporowej ceny.
    Dalej bym sie upieral, ze przy sporadycznych wydrukach w domu moze
    lepiej kupic tansza. Trzeba by po prostu przeliczyc calkowity koszt.
    Dla mnie beben, ktory ma trwalosc 100 000 stron wystarczylby na dwie
    wiecznosci. Z drugiej strony ekspoloatacja OkiPage jest 3x drozsza niz
    Kyocery. Aha, test Kyocery byl w ostatnim PCMagazin Po Polsku

A móg³by¶ co¶ napisaæ co daje inter(ekstra)polacja, bo ja widzia³em tylko
wydruki z 600 dpi bez interpolacji i muszê powiedzieæ by³y OK, teskt te¿
nie¼le. OkiPage nie poleca³bym nikomu. Lepiej ju¿ chyba trochê forsy wywaliæ
i mieæ spokój (mo¿e kiedy¶ zechcesz przej¶æ na inny system operacyjny? ;-)))
ni¿ mêczyæ siê z GDI Printerkiem. Interesuje mnie Kyocera, pomimo ¿e uwa¿am
HP 4L za produkt wszechczasów (po co oni to zmienali, wystarczy³o przecie¿
TYLKO podnie¶æ rozdzielczo¶æ ;-))) bo mam mo¿liwo¶æ korzystnej, ¿e tak
powiem odsprzeda¿y swojego HP, ale i tak ciê¿ko bêdzie mi siê z ni± rozstaæ
:-).
Co do sporadycznych wydruków, to mo¿na se nawet zakupiæ atrament (zale¿y co
siê drukuje)... ale jak ju¿ laser to radzê zwróciæ uwagê na jako¶æ tekstu,
bo chyba do druku tekstu kupuje siê laser 600 dpi. Zauwa¿y³em duu¿e ró¿nice
miêdzy np. Epsonem 5_co¶_tam 300 dpi (chyba 5200 - taki z wk³adanym papierem
pod pokrywk± jak w³az do czo³gu Rudy 102) i HP 4L. Epson - SYF i nie mówiê
tego z powodów ¿e tak powiem osobistych.
Jedyn± wad± HP 4L (mojego modelu) jest malutka dziurka w takim zielonym
wa³eczku w pojemniku tonera, i mam teraz malusieñk± kropeczki na ka¿dej
stronie, czekam wiêc z utêsknieniem a¿ ten toner siê skoñczy ;-)).

--
====== Przy odpowiedzi usuñ xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)