Re: MUSTEK 12000P-kto to ma?!

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 16:07:41 MET DST

Artur Karazniewicz napisał(a) w wiadomości:
<01bd6451$24dc7c40$7300000a_at_akarazniewicz.pacific.torun.pl>...

>Czesc

>Ja mam dokladnie taki model. Jest tak: kupiony zostal z mysla o
>uniwersalnosci (mozna podlaczyc np. do laptopa bez scsi). Jest bardzo
>dobry, jesli chodzi o jakosc, ma sterowniki TWAIN wiec nie ma zadnych
>problemow ze skanowaniem (Photoshop, Fractal design painter, Corel
>Photopaint, Pictur publisher, Paint Shop Pro napewno, sam sprawdzalem).
>Jakosc skanow jest bardzo dobra (jak na ta cene skanera). Ma bardzo dobry
>interfejs (mni. z wlasnymi filtrami). Do skanera dolaczany jest (OEM)
> [...]

A ile kosztuje ten 12000P, bo mnie 12000 SP kosztował 800 zł (395 DM
dokładnie) i trochę strachu na granicy...
Nawet największe obrazki (oczywiście w rozsądnej rozdzielczości - czyli bez
interpolacji) mam po najwyżej 2-5 minutach, a gdy podłączam go do
"prawdziwego" SCSI (PCI) to expressss. Więc za P przemawia chyba tylko
uniwersalność. Jakość potwierdzam, bez zarzutu. Za tą cenę po prostu BOMBA.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)