Re: Falowanie obrazu

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 16:26:40 MET DST

Majcy wrote:

>Monitor stoi koło kolumn niekomputerowych, ale czemu obraz faluje tylko w
>pewnych częstotliwościach odświeżania. Kolumny są tak ustawione, że nie
>zakłócają barw i nie zakrzywiają obrazu.

Co Ci szkodzi przesunąć dalej i zobaczyć czy cokolwiek to da?

>Jakieś pomysły ? Może to wina karty ? S3 Trio 64V+ to nie jest szczyt
>techniki. Czy jest w stanie jakieś urządzenie wew. komputera interferować w
>pewnych tylko częstotliwościach z k.graficzną ?. Mam zintegrowaną z płytą k.
>muzyczną i modem.

Pomysły z gatunku "luźnych":

1. Zasilacz w monitorze siada (np. wyświetl białą płaszczyznę - efekty
wtedy by się nasilały),

2. Sąsiad włącza transformator do spawarki dużej mocy i to tuż nad/pod
monitorem,

3. Ktoś załącza duży odbiornik do tej samej fazy z której korzystasz
- tym bardziej woltomierz do ręki.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.