Re: Falowanie obrazu

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 16:06:45 MET DST

R. Żyłła wrote:

> Zauwaz, ze sprzet na Europe jest robiony taki sam.
> Monitor sprzedawany w GB rozni sie tylko kablem
> i wtyczka sieciowa od kabla na Niemcy czy Szwecje.
> Zakres pracy zasilaczy do PC jest od 185 V do 250.
> Ale zakres pracy zasilaczy do monitorow moze byc wezszy
> i jesli napiecie spadnie ponizej 200V to obraz moze sie
> znieksztalcac.

Mam pytanie za 100 punktów - a przyczytałeś co napisałem?
Jeśli nie - to najpierw przeczytaj, najlepiej ze dwa razy i powoli
a potem napisz.

Byłoby bardzo źle jak by człowiek stwierdził zgodnie ze wskazówkami mierząc
napięcie w sieci w Polsce że wynosi 250V. Monitor pewnie by się czuł dobrze,
ale co do reszty to wyrażam wątpliwości.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.