Re: Falowanie obrazu

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 14:45:50 MET DST

At 14:16 98-04-10 +0200, you wrote:
>Grzegorz Szysz/lo wrote:
>[..]
>
>Rozumiem że radzisz koledze z Wlk. Brytanii? Bo tylko tam
> jest znamionowe napięcie 240V. Gdyby u nas w sieci bywało
> 220-250V to byś musiał co tydzień nowe żarówki wkręcać..
> IMHO 205-225V to mu całkiem powinno wystarczyć.

  Zauwaz, ze sprzet na Europe jest robiony taki sam.
  Monitor sprzedawany w GB rozni sie tylko kablem
  i wtyczka sieciowa od kabla na Niemcy czy Szwecje.
  Zakres pracy zasilaczy do PC jest od 185 V do 250.
  Ale zakres pracy zasilaczy do monitorow moze byc wezszy
  i jesli napiecie spadnie ponizej 200V to obraz moze sie
  znieksztalcac.

>Jeśli się przedostaje, to nawet dobrze, gorzej że napięcie 250V
>- zaraz się monitor spali... Ja bym raczej stawiał na złe ekranowanie i
>zakłócenia zewnętrzne, może wystarczy postawić monitor w innym miejscu
>bo np. stoi obok kolumn głośnikowych?

  Jednym slowem, trzeba zmierzyc napiecie i eksperymentowac.

  A najlepiej kupic lepszy monitor ;-)

--
Romek      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~