Re: Abit LX6 i Virge-POMOCY!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 15:35:54 MET DST

Zdrowko !!!

Robbo wrote:
> ...powoduje pojawianie się przy zamykaniu danego okna kilka białych punktów...
> IE4.0 przy dodświetlaniu ikon na pasku też pojawiają się białe punkty.

 Problem, ktory ja mam ze swoim ViRGE'm jest co prawda tylko podobny,
lecz mysle, ze moze da sie cos zrobic.
 U mnie, po ustawieniu czestotliwosci odswiezania 85Hz (niezaleznie
od rozdzielczosci), przy odtwarzaniu klipu video (AVI lub MPG - ale
nie MOV !!!), mam straszliwe smieci na ekranie. Sprawdzalem dwie
karty tego samego producenta/typu (DataExpert DS... 3325 czy cos
takiego) - w obu przypadkach jest dokladnie tak samo. Ale - dokladnie
jego odpowiednik - Diamond Stealth 2000 (czy cos takiego), w tej samej
konfiguracji zachowywal sie idealnie ("wszystko" chodzi na pamieciach
EDO 40ns).
 Wnioski ?
 Bardzo mnie korci aby skopiowac od kumpla BIOS jego Diamond'a (dal
przeciez dwa razy wiecej kasy); musze jeszcze sprawdzic typy EPROM'ow
i doprowadzenia adresowe pamieci. Caly problem (prawdopodobnie tez
i Twoj) wynika z "niedoskonalosci" BIOS'a karty i jego gadania z
driverami pod systemem.
 Rady ?
 U mnie pomaga zmniejszenie ustawienia akceleracji sprzetowej w
zakladce Wydajnosc w zaawansowanych wlasciwosciach wyswietlania.
Wystarcza zmniejszyc akceleracje nawet o jeden "zabek" i wszelkie
smieci znikaja. Prawdopodobnie problemy sa zwiazane z modulem
Direct Draw z iksow.
                                    M.

 Tobie i wszystkim na grupie wszystkiego najlepszego na swieta (i let-
niej pogody w poniedzialek). :-)

Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl