Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 14:51:48 MET DST

On 10 Apr 1998 13:14:23 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ("R. Żyłła")
wrote:

> Jak mi napiszesz w jakim podreczniku savoir vivre to znalazles
> to podpisze sie pod tym zdaniem rekami i nogami ;-)

 Nie szukalem w podrecznikach savoir vivre'u bo to od strony formalnej
nie ma z tym nic wspolnego. List jest tego do kogo go wyslales (
rowniez w sensie prawnym ), ergo moze on z nim zrobic co zechce.
Zupelnie inna sprawa jest czy uzyje listu zgodnie z zasadami kultury.

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl