Pentium MMX w starych plytach

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 14:21:15 MET DST

Pytanie do ludzi ktorzy skladaja sprzet.
Mam stara plyte glowna, nic na niej nie pisze ze jest zgodna z MMX.
ale moge ustawic mnoznik 3x, oraz zegarek 66, oraz napiecie 2,8V .
czy to wystarczy by proc P-MMX dzialal w takiej plycie bez problemu ?

dodatkowo slyszalem, ze jesli chipset plyty nie supportuje mmx, to ponoc
nie da sie skorzystac z funkcji mmx. mi to wyglada na bujde, ale jaka
jest prawda nie wiem. ktos wie ?