Re: Mustek Scan Express 6000 SP

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 22:46:32 MET DST

"R. Żyłła" napisał(a) w wiadomości:
<3.0.5.16.19980409151502.3f2fa110_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Interesuje mnie wlasnie to costam !

No więc jest to:
DTC3181X/DTC3151X SCSI Host Adapter
Myślę że to jest prawidłowy model.... a nie ten DTC4

> Karta wlozona do komputra (PnP) wiec zglasza w trybie
> tekstowym ze jest modelem DTC 436E
>
> Natomiast na dyskietce z drajwerami mam pliki i numerki DTC 428x
>
> Z kolei w drajwerach dla NT napisy juz mowia, ze drajwer
> jest do karty DTC3181x/DTC3151xSCSI

No to tak jak moja...

>Pytanie: Jakie drajwery masz na dyskietce ?

Chyba właśnie te... (co wyżej)

> To na dyskietce lub na CDeku nie ma tego *.inf ???

Nie i nie jest on potrzebny (skaner pracuje bez tego bez żadnych problemów)
ale w Managerze jest jako inne urządzenie i z wykrzyknikiem), a nie jako
SCSI SCANNER (po zainstalowaniu inf z Inetu)

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)