Odp: jaton blaze 3D ultimate

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 12:19:15 MET DST

O nareszcie ktoś się przyznał ze też ma taką kartę :))

>a sciagnales nowe drivery na www.trid.com szukaj dla chipu image 975, co
>prawda sa one mocno spowolnione ze wzgledu na wylaczenie pci burst ale jak
>umiesz obslugiwac edytor tekstu to pogrzeb sobie w pliku inf calkiem
>ciekawe opcje

Co masz konkretnie na myśli?
Z ostatnio napisanymi driverami z Tidenta też jest coś nie tak - u mnie
zostawia czarne kreseczki na białych płaszczyznach, ale za to lepiej
obsługuje tekstury.

>Tomba raider 2 chodzi na karcie 4mb nie wiem jaka posiadasz - nastepnym
>razem wiecej szczegolow. Z moich testow wynika ze te najnowsze chodza
>praktycznie z wszystkim :)
Nawet te poprzednie ale z www.trid.com chodziły z Tomb raider 2 bez
problemu w przeciwieństwie do tych z Jatona

Zadowolony mimo wszystko właściciel Jaton Video 77 3D - vell Blaze 3B
Ultimate.
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====