Re: Podpis w Microsoft Outlook Express-smieszne rzeczy

Autor: Tomek Dymek (tomek_at_rabarbar.se.com.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 11:07:58 MET DST

TK> Nikt nigdy nie narzuca Ci oprogramowania. Chcesz, to kup maszyne
TK> bez systemu i zainstaluj Linuxa. Ciekawe jak poradzisz sobie z
TK> kompilacja jadra pierwszy raz siadajac przed systemem.

   Jedną z pierwszych poważniejszych rzeczy, które robiłem na pierwszy
raz zainstalowanym linuxie, była kompilacja kernela. A było to dość
dawno i wtedy nie dało się napisać make menuconfig albo make xconfig,
trzeba było odpowiedzieć na kilkadziesiąt "podchwytliwych" pytań
typu "Config ethernet"? I poszło gładko, lepiej niż z windozą NT która
właśnie nie raczy zobaczyć dysków IBM

--
                                                       * Tomek
(setq disclaimer 'standard) (setq NIC 'AT144-ORG)