Agp mnie wykonczy, help!

Autor: Agnieszka Ziemnicka (agniesia_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 09:59:42 MET DST

czy ktos ma juz jakies doswiadczenia z kartami na agp. Weszlam w
posiadanie diamonda vipera 330 na agp. Nowa plyta atc, podlaczylam,
dziala. Tylko, ze w chodzi w konflikt z rozszerzeniem biosu pnp.
Wczesniej wchodzilam w konflikt z "mostkiem PCi" ale udalo mi sie ten
probem usunac. Natomiast w przypadku tego rozezrzenia nie mozna zmienic
ustawien korzystania z zasobow. Jak startuje komputer to juz na dzien
dobry pojawia mi sie komunikat komunikat, ze konflikt zasobow , zdaje
sie 2bf0 czy cos w tych klimatach, zapomnialam juz.

Niecierpliwie czekam na jakies podpowiedzi, mog abyc na mail a, moga na
newsy.

--
Pozdrowienia
Agnieszka Ziemnicka