Re: Jaka drukarka laserowa...

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 09:46:48 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:
[....]
> Może rozważ też Kyocerę.... Sam bym chętnie poczytał coś na jej temat, jak
> ktoś jej używa niech coś opowie, bo ja się nią bawiłem tylko godzinkę.

Ja jej nie uzywam, ale zaprzyjazniona firma komputerowa jest nia
zachwycona. Taniej im wychodzi drukowanie niz kserowanie!
Radze zaczekac na model FS800 (teraz jest FS600). Bedzie szybsza, z
wbudowanym od razu Postscriptem i innymi bajerami. Generalnie moze
wreszcie przyzwoita drukarka dla malego biura bez zaporowej ceny.
Dalej bym sie upieral, ze przy sporadycznych wydrukach w domu moze
lepiej kupic tansza. Trzeba by po prostu przeliczyc calkowity koszt.
Dla mnie beben, ktory ma trwalosc 100 000 stron wystarczylby na dwie
wiecznosci. Z drugiej strony ekspoloatacja OkiPage jest 3x drozsza niz
Kyocery. Aha, test Kyocery byl w ostatnim PCMagazin Po Polsku