Re: MUSTEK 12000P-kto to ma?!

Autor: Markus (markus_at_hortus.ar.lublin.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 08:14:42 MET DST

> prosze o kontakt ew. posiadaczy.
> Jak to chodzi,jaki soft jest dolaczony,wasze uwagi.
> Mam mozliwosc zakupienia tegoz sprzetu ale niestety nie wiem
> z czym to sie je i czy warto.

Ja mam MUSTEK 1200SP z przystawka do slajdow. Jest calkiem niezly.
Uzywam go juz od dobrego roku i jest OK. Glownie skanuje slajdy i
kolorowe zdjecia. Veracomp, ktory go rozprowadza w Polsce dodaje
Picture Publishera i Recognite. Mam tylko jedna wade, ale sie mozna
przyzwyczaic, troche glosno buczy podczas skanowania
Markus