Re: SOS !!!

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 01:32:00 MET DST

In pl.comp.pecet dziadek <michalf_at_USUNTOceti.com.pl> wrote:

:>Proszę o pomoc !!!
:>Nagle Microsoft Active Movie stracił głos.Przy odtwarzaniu obraz jest, a
:>dźwięku nie ma.Do tej pory wszystko było ok. Dźwięk zawsze towarzyszył
:>obrazowi.Nagle zaniemówił.We wszystkich innych formatach dźwięk jest w
:>porządku.Również na przeglądarce Movie Player wszystko gra.Wygląda na to,
: że
:>dźwięk zniknął tylko z programu Microsoft Active Movie.Może ktoś wie co się
:>mogło stać.Bardzo proszę o pomoc.Na Grupę, albo na : dereks_at_priv4.onet.pl

: he he ja mam to samo od zainstalowania MSIE 4.0
: moj sposob na to :

: przewinac sowakiem za polowe pliku (dzwiekowego , wideo ) albo przy
: wlaczonym albo przy wylaczonym dzwiek powinien zalapac
: u mnie dziala to na 70% odtwarzanych plikow

A mi się wydaje, że lepiej by było domagać się od M$ żeby tego knota usunęli
albo np. zacząć spluwać przez lewe ramię przed upgradę. To drugie zresztą
chyba bardziej będzie skuteczne.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*