Problemy z ISO file - HELP !!!

Autor: Neutron (neutrons_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 00:06:52 MET DST

Pisze jeszcze raz bo wyszlo ze zla data, sorki !

Zawsze robilem plytki wlocie, ale ostatnio
z powodu zlej jakosci oryginalu musze robic ISO !
Skopala mi się plytka ktora nagrywalem z
ISO file, oprocz danych dorzucalem
wavy jako tracki audio.
Po zrobieniu plytki pierwszy track (ten nagrywany z iso)
nie byl w ogole widoczny dla wypalarki jak i dla cedeka.

Mam zamiar zrobic plytke tylko z danymi.
Najpierw do ISO file a potem na cd-r.
Wydaje mi sie ze za skopanie CD
moze byc odpowiedzialna Data Structure !
Jak wlasciwie powinna byc Data Structure ???

ISO 9660
Dos file names (8+3)
Joliet (tej opcji uzywalem do tej pory !)
Romeo

Jezeli ktos wie prosze o kontakt.
A moze wina wadliwej plytki jest cos innego ?

Pozdrawiam czesc