P100 FX -> P200 VX za 280 PLN?

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 23:00:45 MET DST

Czesc,

Chce sie was poradzic czy warto wymieniac starego P100 z nonejmowa plyta na
Tritonie FX
na: nowy P200MMX + plyta nonejm z triton VX z roczna gwarancja i faktura
VAT.

To znaczy warto na pewno :) -- ale ja bym musial doplacic prawie 3 banki.

Czy mozecie mi w skrocie (chociaz :)) udzielic odpowiedzi na takie pytanko:

Taka cena za ten interes to::::
 a) podejrzanie malo (plyta skopana i/lub proc szlif)
 b) malo (czyli okazja)
 c) przecietnie (nic specjalnego)
 d) duzo (nie pakuj sie w to, facet)
?

Sorki za takie glupie testowe pytania, ale sie zupelnie nie orientuje, ile
moge teraz dostac za nonejma FX i procka P100. Gostek mi oferuje 450zl - pod
warunkiem, ze biore tego HX-a i P200MMX, i doplacam prawie 300 pln, of
course ;)

Co wy na to?

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.