Re: jaton blaze 3D ultimate

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 22:30:00 MET DST

a sciagnales nowe drivery na www.trid.com szukaj dla chipu image 975, co
prawda sa one mocno spowolnione ze wzgledu na wylaczenie pci burst ale jak
umiesz obslugiwac edytor tekstu to pogrzeb sobie w pliku inf calkiem
ciekawe opcje
Tomba raider 2 chodzi na karcie 4mb nie wiem jaka posiadasz - nastepnym
razem wiecej szczegolow. Z moich testow wynika ze te najnowsze chodza
praktycznie z wszystkim :)

Pozdrowienia

Krzysztof Sterna <ksterna_at_friko4.onet.pl> napisał(a) w artykule
<352b7d74.0_at_news.tpnet.pl>...