Re: TX a 64 mb ram

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 17:59:03 MET DST

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomości:
<3.0.3.32.19980407094801.00696368_at_grendel.sylaba.poznan.pl>...

>Przepraszam, ale brakuje mi juz cierpliwosci i argumentow (powielanych w
>kolejnych mejlach) na dalsza dyskusje. Zdaje sobie sprawe, ze moja skromna
>anonimowa osoba nie moze byc autorytetem w poruszanym temacie.
>Zainteresowanych tematem odsylam do product managera plyt glownych w TCH
>Components tel. 0-22 48-71-72.
>
>Krzychu

A ja postanowiłem coś sprawdzić....

Instalnąłem sobie program do przeglądania zawartości pamięci (dowolny jaki
sobie życzysz) który podaje adresy i miejsce aplikacji w memory żeby
sprawdzić Twoją teorię i już wiem czemu zwalnia.... (przynajmniej pod Win95)
Proponuję Ci żebyś też taki test wykonał, bo ja w REALNEJ pracy zauważam
takie zwolnienia i wiem dlaczego. Po prostu przeceniłeś "doskonałość" firmy
M$. Nie interesuje mnie co mówi facet o sprzęcie który sam sprzedaje, wierze
w to co widzę, jak Tomasz.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)