Re: Karta telewizyjna - co wybrać ?

Autor: Tomasz Perzanowski (perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 21:40:01 MET DST

Paweł Chałczyński <alisoft_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<6g8imt$q5q$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Mam zamiar kupić jakąś kartę do odbioru telewizji, powinna się
> charakteryzować:
>
> - cena ok 700zł
> - złącze PCI
> - wejście antenowe i video
> - wyświetlanie pełnoekranowe i okienkowe z jakością telewizyjną (chodzi o
> to, żeby nie gubił klatek przy rozdzielczości bodajże 512x384 - taką ma
> chyba telewizor ?)
> - możliwość łapania pojedyńczych klatek i fragmentów filmów
> - fajnie gdyby miał pilot lub możliwość odbierania jednocześnie dwóch
> [...]
Polecam Prolink Combo TV Pro. Chipset CL-5480, 4MB pamięci.
Działa nieprzerwanie już prawie rok. 800X600 nie sprawia jej
najmniejszych problemów. Można szarpać okienkiem w prawo
i w lewo, a obraz w nim i tak chodzi płynnie.
Tuner i VGA na jednej karcie. Opcjonalnie teletekst i pilot.
Ok. rok temu pełny zestaw kosztował jakieś 720zł.
Pilot nieszczególny, bo podłączany do COM'a, więc jak masz
mysz szeregową i modem, to jest ból z przerwaniami.
Nie wspominam już o dodatkach typu freeze screen, capture video
itp. Nie wymagaj, żeby amatorska karta miała PIP.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach, bo dość krótko były
na rynku.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl