To już przesada

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 21:06:23 MET DST

Witam.
    Dziś przyszła do mnie wiadomość poniższej treści.

"This site is 100 % free !!!! a tak na poważne to jeszcze kurwa nie wszyscy
wypełnili votki do Death #3 !!! jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to zrób to
jak najszybciej my musimy dojść do liczby 50 votek !!! kurwa...."

Nie wiem skąd autor wziął mój adres, ale jest to już któraś przesyłka.
Wcześniej uprzejmie odpowiedziałem że nie życzę sobie podobnych maili.
Jest to po prostu ewidentne łamanie netykiety, już nie mówiąc o kulturze
osobistej.

Są to moje "wrażenia"

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl