Re: windows98

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 19:24:54 MET DST

Dnia Thu, 9 Apr 1998 08:30:38 +0200, Krzysztof Grad napisał(a):

>A owszem widziałem, nawet podobał mi się, tylko że gościu który mi go
>pokazywał wszystko robił w trybie txt,

... i miał rację. Bo operując w linii masz kilkukrotnie wyższą wydajność i
duużo większe możliwości niż przy operowaniu myszką...

>a do terminala to szczerze mówiąc nie wiem po co wchodził
>(chyba tylko aby mi go pokazać).

Pewnie po to - ale terminala graficznego z reguły się używa po to, żeby:
1. Mieć więcej tekstu (mniejsze, ale wyraźne fonty),
2. Móc łatwo operować na kilku terminalach naraz (aż dziw, że Winda nie
   dorobiła się dotąd choćby namiastki wirtualnych desktopów),
3. Odpalać aplikacje graficzne (netscape. gimp, x11amp itp.).

>Hmm, stare, dobre czasy...

Oj, dobre. Chociaż wolę obecne - przynajmniej mogę pracować pod linuxem :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |