OFF TOPIC:Szukam ksiegarni wysylkowej...

Autor: Szymon Rdesiński (simmmon_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 23:44:21 MET DST

Wybaczcie, ze list nie zwiazany z tematyka grupy ale inaczej nie moglem
sobie poradzic.

Jakis czas temu na lamach tej grupy oglaszala sie (zeby nie powiedziec
spamowala) pewna ksiegarnia wysylkowa (zdaje sie ze o specjalnosci
iformatyka). Mieli w swej ofercie jedna ksiazke na ktorej mi zalezy.
Niestety przyszlo mi formatowac dysk i nie mialem mozliwosci zachowania urla
ksiegarni. Jezeli ktos z was ma ten adres to bardzo prosze aby mi go
podzrucil. Jezeli macie adresy jakichs innych ksiegarni wysylkowych,
majacych w swej ofercie ksiazki o tematyce komputerowej to tez byl bym
wdzieczny za takowe.

Jeszcze raz przepraszam za off topic.

Szymon Stefan Rdesiński IV
simmon_at_friko2.onet.pl