Re: Pytanie ciekawskiego o transfer przez telepsa.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 17:35:17 MET DST

Włodzimierz Banacki <wbanacki_at_servus.servodata.lublin.pl> napisał(a) w
artykule <352BCA9B.F4DFB69F_at_servus.servodata.lublin.pl>...
> Czesc Wszystkim !
> Wedlug programu Wykaz Połaczen Modemowych wersja 4.5
> moj maksymalny wynik to:
> 3735 cps przy polaczeniu 28,8 kb/s

jednak średni transfer do maksymalnego ma się trochę nijak.
ja dlatego mam 1.5kcps, gdyż modemu z chaty używam tylko sporadycznie (newsy,
mail). serfowanie nie wchodzi w gre. ftp tymbardziej.
przy łączeniu się z serwerem newsów, niekiedy trafiam na taką porę, że
zdarzają się straszne lagi. właściwie jest to uzależnione tylko i wyłącznie
od pory dnia. z reguły łączę się w granicach godziny 16-17. przy połączeniach
w godzinach 18 napewno uzyskałbym szybsze wyniki.
poza tym ftp-em też można nieżle nabić licznik. swego czasu także miałem
takie wyniki jak Ty.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl