Re: Pigulki - Artykol na temat rozwiniecia Polskiej Informatyki

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 17:02:30 MET DST

Mariusz Artur Borkowski <M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl> wrote:

: Ostatnio popularna staje sie Java, dzieki ktorej dowolny
: program mozna uruchamiac na dowolnym systemie, i nie trzeba
: bedzie juz patrzyc na jaki system jest potrzebny mi program,
: ale tylko na to jaki system jest dobry.

Czyżbyś był kolejną osobą, która uwierzyła w zapewnienia
marketingowców?
Pamiętasz może jeszcze głośne trąbienie o "przenośności języka C"?
Z Javą bedzie pewnie podobnie...

--
	Leszek.