CYRIX 150+ nie chodzi na ASUS'ie

Autor: Pawel Nowicki (PNOWICKI_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 15:54:57 MET DST

  Mam nastepujacy problem:

  Do plyty ASUS P/I - P55TVP4 (do kturej zreszta nie mam instrukcji)
probowalem zamontowac procesor CYRIX 6x86 150+ (120 MHz, 3.52 V)
 niestety komputer uruchamia sie jedynie gdy czestotliowsc ustawiona
jest na 55MHz * 2 a i to nie bardzo (zawiesza sie). Nie wiem czemu nie
moge uruchomic go na 60MHz * 2. Nie wiem czy wszystkie zworki sa
ustawione w pozadku bo nie mam instrukcji, ale jedyne czego nie
wiedzialem jak ustawic to CPUVIO ktore mozna ustawic na VRE i STD
komputer uruchamia sie jedynie przy ust. VRE. Nepiecie na plycie
stndartowo ustawione jest (i nie da sie zmienic) na 3.5 V.

Prosze o pomoc.

  pozdrawiam
  Pawel Nowicki