Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: magkinet (magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 15:21:05 MET DST

Dzięki za wszystkie porady. Znalazłem nowy BIOS do mojej płyty, wyjšłem
kość i zaniosłem do punktu w którym programujš układy (w Krakowie
naprzeciwko kina Kijów). Po 5 minutach miałem praktycznie nowš kość.
Kosztowało to całe 3 zł. Płyta działa bez zarzutu.

Mam za to nowe pytania:
1. Jak sprawdzić czy cache na płycie jest "prawdziwy"? Jakiś czas temu PC
Chips robiło płyty ze zwykłym kawałkiem plastiku zamiast pamięci. Chciałbym
to sprawdzić.
2. Na płycie jest napis "Tag RAM: 3V i 5V". Co on oznacza? Obok sš
zlutowane dwie zworki.

    magkinet