Re: Siec w domu - Help !!!!!

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 13:29:55 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<352f6c75.4039117_at_news.icm.edu.pl>...

>No właśnie, paru kumpli udawadniało mi że do udostępniania modemu w
>sieci windows nie trzeba żadnych programów - wystarczy po prostu
>udostępnić w Win, tak jak np drukarkę ...
>To jak to w końcu jest ?
>Potrzebny jest WinGate czy nie ?

WinGate raczej zajmuje modem niz go udostepnia :-) W zamian daje dostep do
internetu po TCP/IP jednoczesnie dla wszystkich uprawnionych korzystajacych
z sieci lokalnej. Nie wiem jak W95 udostepnia modem, ale analogia z drukarka
sugerowalaby, ze jeden komputer korzysta z modemu (fax, BBS, czy Internet) a
reszta czeka na zwolnienie zasobu.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )