Re: Pigulki - Artykol na temat rozwiniecia Polskiej Informatyki

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 12:02:41 MET DST

> W latach poznych 80-tych pracowalem dla placowki Japonskiego wywiadu
> technicznego. Mielismy plan ladowac system Locus-Tokyo OS/2-Unix merge
> na maszyny produkcji Chinskiej (znaczy Taiwan). Byl gotowy Applix
> (Japan)
> zeby udostepnic paczke na OS/2 ktory mial byc ladowany na maszyny z
> Azji.

Super! Ale jakos nie chce mi sie ci wierzyc. Rownie dobrze moge napisac,
ze
pracowalem dla placowki CIA w Bogocie dla organizacji FLN pod przyktywka
CDU zeby
wprowadzic system SS3. Tak bylo stary, dobre czasy.

> Wolna konkurecja wolna konkurecja. To co robi Microsoft jest monopol.
> Nie ma nic wspolnego z konkurecja. Jest to koncesja i nic wiecej.

Fajnie. Nie bronie Microsoftu jednak nagle nasunela mi sie refleksja:1.
Nagle
rozwalaja Microsoft i ten cofa sie do jamy.
2. Obroty mu spadaja i wydaje mnie produktow
3. Jednoczesnie na rynek wyplywa 1000000 firm chcacych wrzucic nam do
komputerow
swoje systemy operacyjne (OS). I 1000 sie to udaje.
4. Powstaje totalna kaszana, poniewaz nit sie z nikim nie moze dogadac,
sieci sie
rwa. Internet siada.
5. Czy sadzicie ze sens jest podnosic rwetes o to, ze jakies buraki sa w
Win'95?
Macie legalne wersje - zaskarzcie Gatesa. Tak jak faceci zaskarzyli tych
od Ultimy
OnLine za kity na temat super polaczen.
6. Czy ktos ma takie same pretensje do BMW czy AUDI (jedna firma) czy
VW? Chyba
nie, choc maja ogromne udzialy w rynku.
7. Uzywam Windows od czasu wejscia. Przeczytalem sporo zanim go
zaladowalem. I nie
grzebie przy nim. UZYWAM GO! Jest zasada: jak dziala nie naprawiaj!.
Dedykuje tym,
ktorym sypnal sie system, bo chcieli sprawdzic czy skafander wytrzyma
rozerwanie w
prozni kosmosu czy nie. Oczywiscie przed proba skafander byl caly!

> Kolo typowego technopark w Polsce za dzialke 1000 M2 chca tak
> przecietnie
> kolo $20,000 USD.

Stary! Czy jestes chetny tyle zaplacic za dzialke 1000m juz domem?
Chetnie
sprzedam (MAM ale nie ma chetnych za tyle, choc caly w srodku w drewnie
bajerach)Tys chyba pomylony :) Dzialka 3000 metrow wraz z domem w stanie
surowym
380 metrow kosztuje dzis tyle co powiedziales. Proponuje zajrzec do
cennikow zanim
zacznie sie podnosic rwetes. Jak to mowia: wiedz co mow a nie mow co
wiesz
zwlaszcza jak wiesz malo.

> Makabryczne sceny juz sa. Ja opisuje jedynie jak do sprawy podejsc zeby
> sytuacje poprawic.

  Nie zauwazylem. Moze napisz jeszcze raz wyrazniej.
Mimo to serdecznie pozdrawiam
Robert G.