Re: Pigulki - Artykol na temat rozwiniecia Polskiej Informatyki

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 02:28:18 MET DST

> Wciskajac ludziom tandete Microsoftu napewno nikomu nie pomozesz,
> a wrecz zaszkodzisz. MS Windows oglupia, chcesz zebysmy cofneli sie do
> epoki kamienia lupanego i pisma obrazkowego? Jedyny zysk mialby
> Billa Gates - kolejne miliony na koncie.

Znowu ja. Nie bronie MS. Jednak jak chlopcy macie kompleksy z powodu milionow Gatesa to sie
leczcie. Bo jak mawiaja starzy Zydzi: jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze.

> Swoja droga to chyba juz rozumiem dlaczego ten Pathfinder
> tak wam nawalal, az w koncu padl ;)

Pathfinder byl zaplanowany na dzialanie i okreslona zywotnosc. Osobiscie nie lubie
Amerykanow i ich podejscia do zycia "pastuchow" jednak prosze najpierw zdobyc info a potem
sie madrzyc.
Mimo to pozdrawiam